ویدیو : وقتی نوشابه یک موش را حل می کند !

ویدیو : وقتی نوشابه یک موش را حل می کند !

اگر در حال خوردن غذا هستید یا تا یکی دو ساعت آینده قرار است غذا میل کنید، فکر نمی‌کنیم دیدن این ویدیو به باز شدن اشتهای شما کمکی بکند! پیشنهاد ما برای شما که دوست دارید تا چند ساعت آینده اشتها داشته باشید این است که صفحه را باز نگه دارید و هرگاه که آماده بودید به تماشای حل شدن بدن یک پستاندار و تبدیلش شدنش به یک توده بنشینید.

اما این داستان از کجا شروع شده است ؟

رونالد بال (Ronald Ball) بی خبر از همه جا یک قوطی نوشیدنی مانتن دوو (Mountain Dew) را باز می‌کند و آماده است که با نوشیدنش گلویی تازه کند. اما متوجه می‌شود که چیزی درون قوطی به دیواره‌های آن برخورد می‌کند. آقای بال مدعی است که در یکی از نوشیدنی‌های مانتن دوو لاشه یک موش را یافته است. همان داستان قدیمی‌چندش آور!

پپسی می‌گوید امکان ندارد در قوطی نوشابه موش پیدا کنید ، اما چرا ؟

اما مالک شرکت مانتن دوو ، کمپانی پپسی (Pepsi Co) با فرستادن چند کارشناس خبره در میان رسانه‌ها مدعی شده است که این داستان دروغی است و غیر ممکن است لاشه یک موش را در قوطی نوشابه پیدا کنید. آن هم نه به خاطر این که شرکت پپسی قوانین بسیار سختگیرانه ای در مورد بهداشت ،امنیت و بسته بندی دارد، بلکه اساسا جسد یک موش در این نوشیدنی پس از 30 روز کاملا حل می‌شود ! نتیجه این که اگر هم موشی درون قوطی مانتن دوو زندانی شود، بعد از گذشت 15 ماه از بسته بندی،تنها چیزی که از یک موش می‌ماند یک توده ژله ای است !

نوشیدنی‌های حاوی شکر برای سلامتی زیان بار است. این نوشیدنی‌ها باعث پوسیدگی دندان می‌شوند و ثابت شده است که عوامل موثری در بیماری‌هایی مانند دیابت نوع 2 و چاقی مفرط هستند. تقریبا دیگر کسی نیست که از آثار زیان بار این نوشیدنی‌های خوشمزه با خبر نباشد.

حالا مانتن دوو که به رنگ لیمویی و مزه ترش و شیرینش معروف است واقعا می‌تواند بعد از 30 روز بافت‌های بدن و حتی استخوان‌های یک پستاندار را در خود حل کند ؟

 

برای مشاهده اطلاعات بیش تر به ادامه مطلب بروید

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

نویسنده مطلب: احسان صیرفی

احسان صیرفی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...