با ساعت هوشمند اپل خودروی خود را کنترل کنید

با ساعت هوشمند اپل خودروی خود را کنترل کنید

بعضی وقتها داشتن ماشین میتواند خیلی اضطراب آور باشد. مثل وقتی که سر کار هستید و یادتان نمی‌آید که ماشین را قفل کرده اید یا نه. پس خوب نیستش اگر که ماشینتان به شما یادآوری کند که درها باز هستند؟ و مثلا اگر بتواند به گوشی شما نوتیفیکیشن ارسال کند که درهای خودروتان قفل نیستند. بهتر نیست که بتواند به ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) شما پیغام ارسال کند؟

به همین دلیل ولوو (Volvo) در پلتفرم متصل ماشین خود (On Call)، که در اصل خدمات حفاظتی و مکان یابی در مواقع تصادف، خرابی یا دزدی را ارائه میداد، یک ویرایش همراه با ساعت اپل ساخته است. در این روزها به رانندگان امکان میدهد که ماشین خود را از راه دور روشن کنند، امکانات کنترل آب و هوایی را روشن کنند، روی نقشه ماشین را مکان یابی نمایند، سطح بنزین را چک کنند و امکانات دیگری نیز به آنها میدهد. اکنون میتوانید همه این کارها را از روی مچتان انجام دهید.

ولوو در زمینه استفاده از ساعت هوشمند اپل به خودرو سازان دیگری مانند بی ام و (BMW) و پورشه (Porsche) میپیوندد. اپلیکیشن ولوو تا انتهای جون، اواسط تیر ماه، به بازار خواهد آمد. همراه خود آپدیتی دارد که به کاربران امکان کنترل جهت هنگام رانندگی را از طریق دستگاههای همراه میدهد.

 

میتوانید ماشین خود را با ساعت هوشمند اپل کنترل کنید
میتوانید ماشین خود را با ساعت هوشمند اپل کنترل کنید

نویسنده مطلب: احسان صیرفی

احسان صیرفی

پاسخ دهید

1 نظر

اپل استور  ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۹:۰۲

ممنون از وبلاگ خوبتون